Pokouším se připojit k serveru...
Připojení k serveru bylo ztraceno. Vyčkejte na znovuobnovení stránky, nebo ji obnovte ručně.
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Fine France nacházejícím se na internetové adrese https://www.finefrance.cz/.
» Nákup v internetovém obchodě je povolen pouze osobám starších 18 let. Zákazník tuto skutečnost odesláním objednávky potvrzuje a zaručuje. Pokud je zákazníkovi méně než 18 let, a přesto si objedná alkoholické ápoje, tak nás vědomě uvádí v omyl.
» Doručujeme pouze v rámci České republiky.
» Povinností zákazníka je seznámit se s Obchodními podmínkami.
» Odesláním objednávky prodávajícímu zákazník souhlasí s podmínkami a ustanoveními Obchodních podmínek.
» Prodávající je oprávněn zrušit akoukoliv objednávku podanou zákazníkem.
» Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
» Vlastníkem zboží se kupující stává v okamžiku zaplacení kupní ceny a převzetí zboží.
» Registrovaní zákazníci a kupující dávají souhlas ke zpracování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupu v internetovém obchodě www.finefrance.cz.
Cena zboží a platební podmínky
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
» bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 115-7972970257 / 0100, vedený u společnosti Komerční banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“)
» platební kartou na internetovém platebním rozhraní webové stránky
» v hotovosti při osobním převzetí v odběrovém místě
» platební kartou na terminálu prodávajícího při osobním převzetí v odběrovém místě
» společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
» prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
» v případě platby v hotovosti či kartou na terminálu prodávajícího je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
» v případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby, kterým je číslo dané objednávky uvedené v akceptaci. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
» prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.8), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
» případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
» je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
Převzetí zásilky kupujícím
Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email: finefrance@email.cz z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.
Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo e-mail) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.
Reklamační řád
Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny, a to telefonicky, případně e-mailem.
Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, tj. v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží dle volby kupujícího vyměněno za bezvadné, nebo poskytnuta sleva z kupní ceny, nebo vrácena kupní cena. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.
Záruka vrácení peněz
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Podmínky vrácení peněz:
» zboží musí být odesláno nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží (obdržením zboží je myšleno převzetí zboží od dopravce nebo jeho převzetí v některém z našich distribučních center).
» zboží musí být v původním neporušeném obalu a musí obsahovat všechnu původní dokumentaci, které zboží obsahovalo při doručení tak, aby bylo možno jej dále nabízet zákazníkům.
» zásilka musí obsahovat doklad o zaplacení a kopii útržku dobírkové nebo balíkové služby.
» balíky zasílejte běžnou balíkovou poštou. Balíky zaslané dobírkou nebudou přijaty.
» balíky posílejte na adresu: Klára Prudhommeová, Střezimíř 47, Střezimíř 257 87
Prohlášení o ochraně dat
Veškerá data získaná od zákazníků jsou považována za jeho osobní a vztahuje se na ně ochrana podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Prohlašujeme, že data shromážděná na základě objednávek neprodá ani jiným způsobem neposkytne třetí straně. Dále nepoužije tato data k dalším komerčním účelům. Na přání zákazníka bez udání důvodů, jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků.
Pokud je to v souvislosti s realizací objednávky nebo propagací nabídky našich vlastních produktů a služeb nutné, poskytujeme Vaše údaje našim partnerským společnostem za účelem péče o zákazníky, dodání zboží a plnění smluvních ujednání. Své partnery si pečlivě vybíráme, a především jim nedovolujeme předávat údaje našich zákazníků třetím osobám za účelem podnikání.